Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

lauantai 13. joulukuuta 2014

Luukut numero 12 ja 13 - - - Doors number 12 and 13

12. päivänä sain avata 2 pakettia :)
The 12. day I got to open 2 packages :)
Ensimmäinen paketti oli tieitenkin Marilta..
The first package was, of course, from Mari ..
Paketissa oli kaunis kukkapylväs :)
In the package was a beautiful flower column :)

Ja toinen paketti oli Anitalta
And the second package was from Anita

Paketista paljastui kaunis punottu kori jossa pari kultaista koristekurpitsaa ja PÄÄKALLOHELMIÄ (ihanaa!!! )
Inside the package was a beautiful braided basket with a pair of golden decorative pumpkins and SCULL PEARLS (wonderful !!!)

Kiitos molemmille ihanista paketeista!!! (^^)

A Warm Welcome To My New Followers! (^^)

Tänään = luukku 13/ Marilta  - - -  Today =  the door 13 / from Mari
 Tänään oli ISO paketti 0_o
Today was A BIG package 0_o
Laitoin tv:n kaukosäätimen viereen mittakaavaa antamaan :)
I put the TV's remote control next to the package to give the scale  :)

Vuorossa oli materiaali paketti...
Ja voi mitä aarteita sainkaan!!! (**)
It was again time for the material package ...
And what treasures did I get!!! (**)
Oikea aarrearkku!!! (**)
Proper treasure chest !!! (**)
Kynsikoristeita..??
Nail art .. ??
Kauniita nauhoja...
Beautiful ribbons...
MUOTTEJA!!
MOLDS!!
Akryylilevyjä..??
Acrylic plates .. ??
 Näistä en tiedä mitä ovat, mutta jonkinlaisella tarrakiinnityksellä näyttävät olevan
Of these, I do not know what they are, but with some kind of Velcro they seem to be
kynsitarroja ja jotain muita tarrojaa...
nail stickers and some other stickers...

äärikuvatarroja..
peel off stickers...
näistäkään en tiedä mitä alunperin ovat, mutta eiköhän niillekkin käyttöä löydy ;)
with these too I don't know what they originally are, but I think even those will  find some use;)

Ja tässä vain osa aarteista kuvattuna.
And here are just some of the treasures photographed.

Kiitos Mari aivan super-ihanasta paketista!! (^^) 

Olen taas unohtanut esitellä omat vaatimattomat pakettini Marille..
I have again forgotten to introduce my own modest packages to Mari..
 Luukku numero 10 - - - Door number 10
 Luukku numero 11 - - -  Door number 11
 Luukku numero 12 - - - Door number 12
Luukku numero 13 - - - Door number 13

Ehdin joululahja ostoksilla piipahtaa pikaisesti kirpputorillakin...
As I was on my Christmas shopping, I managed pop in for flea market too..

Muutaman pikkulöydön myös tein :)
A few little discovery I made also :)
 Pikku pussillisen verhorenkaita - ajattelin niistä tehdä taulu- ja peilikehyksiä..
AS little bag of curtain rings - I thought I would make painting- and mirror frames from them..
6 kappaletta kynttilämansetteja joista saan kasvimateriaalin lisäksi 18 pientä kultaista kerubia esim. jouluisten miniatyyrien tekoon :)
6 pieces of candle cuffs from which I find a plant material, as well as 18 small golden cherubim for example. to make christmassy miniatures  :)
Sekä kaulakorun jossa on PÄÄKALLOHELMIÄ!!! (^^)
As well as a necklace with SKULL PEARLS !!! (^^)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti