Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

lauantai 19. joulukuuta 2015

Luukut 18 ja 19 - - - Doors 18 and 19

Luukku 18 - - - Door 18

Marilta - - - From Mari
Säilyketölkkejä ja aterimia...
Canned foods and cutlery...

Minulta Marille - - - From me to Mari
Lelu setti lastenhuoneeseen.
A toy set to children's room.


Sain perjantaina yllätyspostia... Päällä ei ole nimeä, mutta LUULEN tietäväni keneltä se on... No, jouluaattona selviää olenko oikeassa :)
On Friday I got a surprise envelope... there is no name on it, but I THINK I know from who it is ... Well, on Christmas Eve it survives if am I right :)

Luukku 19 - - - Door 19

Marilta - - - From Mari
Kaunis sininen laukku.  - - - Beautiful blue bag.

Minulta Marille - - - From me to Mari
Kello ja koriste-esineitä. Nuolella merkitty on minun erilaisista helmistä kokoama "taideteos" :)
A clock and some decorative items. The one "work of art" marked with an arrow is put together by me from various pearls  :)

1 kommentti:

  1. Niin ihania nämä joulukalenterien yllätykset! Mukavaa joulun odotusta :)

    VastaaPoista