Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

torstai 14. marraskuuta 2013

Paketteja... paketteja... Packages ... packages ...

Voi tätä pakettien määrää...!! (^^)
Aamulla kävin noutamassa Postista Paketin, joka sisälsi Marin joulukalenteri-swapin paketit.

Oh, this the number of packets... !! (^ ^)
In the morning I went to pick up the package from post office, which included Mari's Advent Calendar-swap packages.

 Voi tuota pakettien määrää!!  - Kyllä nyt sormia syyhyttää ja kovaa (^^)
Oh, that the number of packets! - Yeah now my fingers itch so hard (^ ^)
Oli "pakko" järjestää ne numerojärjestykseen, että pääsee edes vähän niitä kääntelemään ja vääntelemään :)
I was "forced" to arrange them in numerical order, so that  I could just a little twisting and turning over them :)

ONNEKSI yhden paketin päällä luki että "HETI" - joten pääsin jo yhden avaamaan :)
LUCKILY in one the packages  read  "NOW" - so I got already open one :)


Paketista löytyi  kolme hattua tuunattavaksi.
From the package I found three hats to tune..

KIITOS MARI!! (^^)

Vielä odottelen muutaman ihmisen paketteja, mutta nyt sentään löytyy joka päivälle edes yksi paketti avattavaksi (^^)
Still waiting for a packages from few  people, but now, after all, I have at least one package per day to open  (^ ^)

Tänään saapui myös arvontavoitto palkintoni Joy'n arvonnasta
Today arrived  also my giveaway prize at Joy's draw


Eli hulvattoman hauskat tekohampaat purkissa (^^)
That is hilariously funny false teeth in a jar (^ ^)

Joy oli laittanut mukaan myös pientä extraa..
Joy had put a little extra in too..

Eli kaksi uskomattoman ihanaa kurpitsaa - nämä ovat aivan mielettömän upeita!!
Kuvat eivät todellakaan tee niille oikeutta..
That is, two incredibly wonderful pumpkins - these are just insanely gorgeous!!
Photos do not really do them justice..

THANK YOU SO MUCH JOY!!! (^^)
I LOVE them (**)

Uusi kirppari käynti toi jälleen pieniä löytöjä..
New flea market visit brought once again some small discoveries..
 Noista pienistä valokuvakehyksistä ajattelin koittaa tehdä tauluja tai peilejä...
Tähti kuvioiden ajattelin olevan hyviä kattokoristeita..
From those small photo frames I thought I try to make paintings or mirrors ...
The constellations I thought would be good ceiling decorations ..
Ja tästä nauhasta saa hyviä pöytäliinoja tai ikkunaverhoja..
And from this ribbon gets good table-cloths, curtains..

Kävin myös kirjastossa tänään.. Tämä lähti mukaan
I also went to the library today.. This I took with me

Sain myös hassun ajatuksen ottaa "Dollylandinin" asukkaista ryhmäkuvaa..
I also got a funny idea of ​​having a group photo of my "Dollyland" residents ..
Kuvasta puuttuu vielä muutama Barbie-nukke sekä Dumbledore-nukkeni, jonka olen (taas kerran) onnistunut kadottamaan jonnekkin..
Missing from the photo a few Barbie dolls, as well as my Dumbledore-doll, which I have (once again) managed to lose somewhere..

Eikä kuvassa ole myöskään tyttäreltäni "adoptoimaani" vauvanukkea..
And in the picture there is not also the baby doll which I "adopted" from my daughter..

Pitää koittaa saada otettua kuvaa puuttuvista asukeistakin joku päivä.. Samalla muistuu mileen kuinka monta Barbia oikein omistan :)
Must try and get the images taken by of the missing residents some day.. At the same time I get to be reminded of just how many Barbie dolls I really own :)

Mutta 83 hahmoa kuvasta pitäisi löytyä - eli onhan noita "muutama" ajan myötä kertynyt *virnistys*
But the 83 characters in the picture should be found - so.. a "few" have accrued over the time *grin *

Ja haluatteko kuulla hauskan osan...
And do you want to hear the funny part...

YHDELLÄKÄÄN niistä ei ole vielä taloa missä asua..
NONE of them has a house to live in..

Ehkä minun pitäisi alkaa vähitellen tehdä asialle jotain ...
Maybe I should gradually start to do something about it...
** * * * * * * *

Oi-joi.... Luin juuri Jane Chérie'n blogissa, että olen voittanut toisen palkinnon hänen arvonnassaan!!
Oh, my .... I just read in Jane Cherie's  blog that I have won the second prize in her giveaway!!

Uskomatonta!!! Tuskin pysyn nahoissani...
Unbelievable! I can hardly contain myself...

3 kommenttia: