Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

torstai 18. kesäkuuta 2015

Quilling - eli paperinrullausta :) - - - Rolling up the paper ie the quilling :)

Työ + henkilökohtaiset murheet pitäneet minut "kiireisenä"
Work + personal troubles have kept me "busy"

* * * * * * * *

Minulla on tapana aina kun jännitän jotain tai olen hermostunut, ottaa käteen paperisuikale ja alkaa rullata sitä..

Nyt päätin hyödyntää tuon tavan ja ottaa säilöön laitetut Vappu serpenttiinit hyötykäyttöön - sain näin edes aloitettua minien tekoa tälle vuodelle = voin sanoa, että olen edes jotain tehnyt  tällekkin vuodelle *heh*

I usually always when I'm tense or nervous about something , take a paper strip in my hand and begin to roll it ..

Now I decided to make use both that habit of mine and of the May Day streamers I have stored and put them to good use - This way I finally made a start of my mini making for this year = I can say that I have done at least something in that area this year *heh*

Ei se ole suuren suurta, vaan se on pienen pientä 
It is not very large, but it is a little small 
Paperin leikkauksesta ylijääneiden suikaleiden hyödyntämistä...
Surplus of paper strips cutting exploitation ...
Kukkaruukkuja vai lintukylpyjä...? Siinäpä kysymys...
Flower Pots or bird baths ...? That is the question ...



Näihin ehdin ja kynsilakka maalauksen vetää pintaan.
These I had time to pull the nail polish painting to the surface.
Tein pienen kukkalaatikko kokeilun...
I made a small flower box experiment ...
.. ja aloitin köynnöksen tekoa - materiaalina paperinaru..
.. And I started with vine making - made of paper yarn ..

Windyn haudallekkin löysin viimein patsaan.. Aikaa siihen kului, mutta viimein löytyi.
To Windy's grave I at last found a statue.. The time it took, but finally found it.




Meidän perheen "linssiludekkin"  ehti kuvan (^^)
Our family, "poser" managed to get to the picture too (^^)

4 kommenttia:

  1. Unas bonitas macetas!!! buen experimento para la vid y la estatua conejo es precioso!!!!!
    Besos.

    VastaaPoista
  2. Hei Narina,
    Mikä loistava tapa saada irti aikaa. Ne näyttävät loistava.
    Iso hali,
    Giac

    VastaaPoista
  3. Kivasti rullattu! Tosi hyvännäköisiä ruukkuja.
    Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  4. Your Flower Pots or bird baths looks great! I first thought of pots, but they will work as bird bath as well, just as you said =) Good to be able to chose what to use them for.
    The statue is very cute, I'm happy you finally found something yo liked
    Hannah

    VastaaPoista