Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

perjantai 28. marraskuuta 2014

Lisää paketteja... - - - More packages ...

Ystäväni Marin paketti saapui eilen :)
My friend Mari's package arrived yesterday :)
Ja iso paketti olikin - laitoin Apu-lehden tuohon viereen vähän mittaa antamaan :D
And it was a big package -  I put the Apu-magazine next to it to give you a little measure of its size :D
Voi tätä ihanuuttaa..!! (**)
Oh, this loveliness .. !! (**)

Paketin mukana tuli hauska korttikin...
The package came with a fun card...

Järjestin paketit joulukoriini numerojärjestykseen odottelemaan aukaisu päiviään...
Arranged the packages in my Christmas basket in numerical order to wait for their opening days ...
Nyt olisi yhden henkilön paketteja vailla kalenteri valmis...
Kyllä sormia syyhyttää päästä näitä aukomaan (^^)

Now my calendar is ready all except one-person packages...
Indeed my fingers itch to get to open them up (^^)

Toivottavasti puuttuva paketti saapuu pian, niin pääsen sitäkin hypistelemään :D
I hope that the missing package will arrive soon, so I get to itch with it too :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti