Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

torstai 11. heinäkuuta 2013

Eläin perheeni kasvaa... My Animal family is growing ...

Ostin itselleni myöhästyneen hääpäivälahjan.. Kirpparilöytöjä nämäkin
I bought myself a late wedding day gift .. Flea market finds again

 Nämä aion laittaa kauppaan myytäviksi leluiksi..
I'm going to put these to sale as toys in my shop ..
 Tässä uudet löydöt
Here new my discoveries
 Ja tässä kaikki koolla.. Melkoinen lauma jo kasassa..
And here is all together.. Quite a herd already held together..
 Muistin virkistykseksi tässä kaikki "vanhat"..
To refresh your memory, here is all the "old ones"..
 Nallelle löytyi äiti
To Nalle I found a mother

Nyt minulla on melkoinen "lauma" pupuja..
Now, I have quite a "herd" of bunnies..
 Vanhat, eli Suklaapuput..
The old ie Chocolate bunnies..
Ja uusi Pupu-perhe
And the new Bunny Family

Toivottavasti eivät tuosta enää lisäänny, tai pitää alkaa miettimään pupu kaupunkia..
Hopefully they don't breed any further, or need to start thinking of the bunny city..

Toiveistani huolimatta ei tullut vieläkään yhtään HIIRIÄ vastaan :0(   - Niitä haluaisin kaikkein eniten.. Ehkä joskus....

Apart  my wishes I still didn't find any MICE :0 (    - They I would like to get most of all.. 
Maybe someday ..




5 kommenttia: